maandag 22 mei 2017

Dag 8/39-40 Ich-Uul

Pech: net nu de dirt roads definitief achter de rug zijn en de weg naar Ulaanbaatar verder op asfalt verloopt heb ik een heel vervelend en pijnlijk medisch probleem dat me dwingt een pauze in te lassen. Hopelijk niet te lang, maar de medicijnen die ik bijheb moeten de tijd krijgen om hun werk te doen. Gelukkig ben ik net in een hotelletje geraakt, want kamperend in de tent zou het pas supervervelend zijn.

De laatste twee dagen waren de wegen heel zanderig, en met mijn smalle voorband was het vaak afstappen geblazen. Ik ben heel blij dat ik daar nu vanaf ben. Tenzij ik mij vergis heb ik nu asfalt tot in einddoel Ulaanbaatar.
Ik heb de optelsom gemaakt: van de ongeveer 1700 km in Mongolië heb ik er nu 902 km gefietst. Daarvan 564 op dirt road, en een honderdtal op niet veel beter.

1 opmerking:

  1. Hallo Andoni,
    hopelijk ben je weer snel in goede conditie!
    Veel asfalt-plezier,
    Luk

    BeantwoordenVerwijderen