dinsdag 2 mei 2017

Dag 8/22 en nog maar eens Ust-Sema

Toen ik deze ochtend naar buiten keek zag ik al dat van vertrekken geen sprake was: alles zat onder een dik pak sneeuw. Een col gaan oprijden was gewoon buiten de kwestie.
In de loop van de dag brak de zon door en begon de sneeuw weg te smelten. Het wegdek kwam helemaal vrij en droogde op, wat mij goede hoop geeft voor morgen. De voorspelde temperatuur is voor vannacht en morgen alvast positief.
Gelukkig heb ik alle tijd, en aardig wat lectuur op de e-reader. Dus vind ik het niet eens erg een extra dag ter plekke te blijven en wat rond te wandelen in het dorp en aan de rivier. Daarbij komt dat ik hier met mijn Russische simkaart toevallig prima internetverbinding heb en naar hartelust naar Klara kan luisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten