dinsdag 9 mei 2017

Dag 8/28 Kosh-Agach

Voilá, ik ben bijna aan het einde van de Chuysky Trakt in het stadje Kosh-Agach, dat een ongelooflijk einde-van-de-wereld gehalte heeft. Het ligt in een stuk steppe, in de verte omgeven door bergen. Nog een 70-tal km, en daar ligt de Mongoolse grens boven op een 2500 m hoge col. Ik ben razend benieuwd naar wat Mongolië mij gaat brengen...
Bij wijze van quizvraag voeg ik een foto toe van een verkeersbord dat je hier regelmatig ziet. Ik ben er nog niet achter wat het betekent, alle hulp is welkom!

1 opmerking:

  1. Hallo Andoni,
    Wat ben je weer in een fantastische streek!
    Wat de verkeersborden betreft: mi betekent dit bord dat voertuigen met een belasting per as van 3-4-5 ton, daar niet gewenst zijn.
    Één ding is zeker: jij mag door met je belasting van 0,05 ton!
    Behouden vaart!
    Luk

    BeantwoordenVerwijderen