maandag 8 september 2014

Dag 3/6 Marradi

Het grensgebied tussen Toscane en Emilia Romagna is zeer ruig en dun bevolkt. Ik heb de hele dag bijna niemand gezien, behalve op een stukje grote baan dat ik niet kon vermijden. Daar was het de ene motard na de andere die met een rotvaart voorbij reed op zondagse uitstap. Grote liefde van de Italianen.
Een bergweg was afgesloten door een grote verzakking, maar in 3 keer kon ik mijn fiets en bagage over dragen. Het was wel wat riskant en kostte me 5 minuten per enkele overtocht.
Marradi is een heel mooi bergdorpje, met gelukkig een (spotgoedkope) bed&breakfast.
Het fietsen in de Appenijnen valt mij behoorlijk zwaar. Het is constant schommelen tussen 350 en 950 meter hoogte, ononderbroken 6-8 % stijgen of dalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten