dinsdag 23 september 2014

Dag 3/17-18 Lago del Coghinas/Bono

Gisteren in heerlijk weer een prachtige maar veeleisende rit gereden (zie de eerste foto), eindigend in wild kamperen aan een mooi stuwmeer. Goed gezwommen!
's Nachts was het in de tent te warm om te slapen, voorbode van vandaag: de ganse dag broeierig heet en nevelig. Van de schitterende vergezichten die ik mij had voorgesteld kwam dus niets in huis, zie de tweede foto. Omdat ik hoorde dat dit weer nog een paar dagen zal duren rijd ik niet naar het nationaal park Gennargentu maar ineens richting Solarussa nabij Oristano, waar Thomas zijn schoonouders mij verwachten.
In Bono, mooi gelegen tegen een hoge berg, had ik genoeg gezweet en zocht ik onderkomen en vooral een frisse douche in een bed & breakfast.
De eigenares noemt dit weer scirocco. Helemaal anders dan de scirocco die ik in Algerije heb ervaren. Daar ging die gepaard met stevige zuidenwind en veel zandstof in de lucht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten