dinsdag 24 mei 2016

Dag 6/19 Khalkhal

Hoe bestaat het: gisteren vertelde ik over de wind en over de slechte kleine banen, vandaag reed ik in complete windstilte over een splinternieuwe spiegelgladde drievaksbaan, die nog gesloten was voor verkeer en niet op de Osm-kaart (open source map) staat die ik op mijn smartphone gebruik. Wel een serieuze klim, nog maar eens van 1100 naar 2140 m, en gelukkig een afdaling tot slechts1800 m. Morgen nog een laatste kleinere klim tot 2300 m, en dan een reuze afdaling naar zeeniveau.
Bij het wandelen in Khalkhal werd ik aangesproken door een jonge leraar Engels, die mij uitnodigde bij hem thuis op zeeniveau. Dat wordt mijn bestemming voor morgen,  ook al moet ik daarvoor 15 km omrijden.
De gebrekkige internetinfrastructuur in Iran is vervelend. In het voor de rest prima hotel waar ik nu verblijf is alweer een tergend traag wifi-netwerk. Daardoor kan ik de teksten voor deze blog die ik klaar heb niet publiceren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten