woensdag 20 mei 2015

Dag 4/15 Tomislavgrad

De voorspelde 15 km grindweg waren er uiteindelijk 19. Heel erg was het niet, en na anderhalf uur ging het weer over asfalt. Met frisse tegenwind door nog maar eens een zeer mooi berglandschap. Heel lekkere forel als middagmaal in Livno, dan een rit langs het prachtige Busko meer, omringd door bergen. Volgens de kelner in Livno het grootste kunstmatig meer van Europa. Lijkt mij niet waarschijnlijk, maar het zwemmen was wel heel aangenaam.
Na nog een colletje kwam ik in Tomislavgrad, waar ik een hotel vond dat heel oostblokachtig aandoet. Ik denk dat ik de enige gast ben. Een lange wasbeurt voor mezelf en mijn kleren was echt wel verdiend na twee nachten van povere hygiëne. Gelukkig ben ik alleen en heeft niemand er last van!
Morgen naar Mostar. De weersvoorspellingen zien er niet fameus uit. We zien wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten