donderdag 14 mei 2015

Dag 4/1 tem 4/5 Appenijnen en Povlakte

De eerste 5 dagen van deze 4de etappe verliepen over min of meer bekend terrein. Door de Tibervallei naar de Appenijnen op dag 1, de Appenijnen door op dagen 2 en 3, doorheen de Povlakte op dagen 4 en 5. Drie overnachtingen in bed & breakfast, 2 bij Warmshowers contacten.
Bijzonder plezierig voor mij was dat ik het gezelschap had van Rony, de gelijkmoedigheid en ontvankelijkheid in persoon. Ik heb ervan genoten, net zoals ik anders kan genieten van het alleen zijn. Zo verschillende ervaringen. En bij wind op kop is het echt wel een plezier te kunnen aanpikken.

In Castel Bolognese waren we via Warmshowers te gast bij Ubaldo, die ons meetroonde naar de beste pizzeria van ItaliĆ«. Het was nog waar ook. 

Ferrara is een openbaring. Samen met onze Warmshowers gastheren Massimo en Francesca met de fiets doorheen het stadscentrum gedwaald, en 's avonds een heerlijke maaltijd gekregen bij hen thuis.
Na 5 dagen nam Rony afscheid en kwamen Luc en Frans mij vergezellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten