zondag 5 juni 2016

Dag 6/32-33 Natanz-Isfahan

Primeur: ik heb vandaag 66 km op de autostrade gefietst. Verschillende Warmshowers-gastheren hebben mij verteld dat dat geen probleem was en ik kon er een flink stuk door inkorten nu ik vandaag een lange rit had. En inderdaad, het was eigenlijk heel ontspannen fietsen, meer dan op de secundaire wegen. Bijna geen verkeer, een metersbrede pechstrook voor mij alleen, geen rakelings voorbijstekende camions. Twee keer kwam er een politieauto voorbij gereden die mij ongemoeid liet. Voor herhaling vatbaar.
Natanz heeft een prachtige 14de eeuwse moskee en een bijzonder goor hotel.
Ik logeer in Isfahan nog maar eens bij een heel sympathiek Warmshowers koppel, Ali en Narges. Net ongelooflijk lekker gegeten, overschotjes van een verjaardagsfeest gisteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten