maandag 6 augustus 2018

Dag 9/16b Chernyshevsk

's Avonds
Het is nog meegevallen. Een paar flinke plensbuien, maar ook wat drogere periodes. En nu zit ik in het hotel waar ik op gehoopt had. Buiten woedt een zwaar onweer.
Morgen weer zo'n dag, daarna zou het droger worden.
Het gebrek aan goede informatie is lastig. Volgens Osmand is er over 120 km een hotel, maar de hoteluitbaatster hier ontkent dat en zegt dat het volgende hotel pas over 300 km is. Ik heb nog gemerkt dat de info over cafes en hotels in Osmand in 50 % van de gevallen fout is.
Morgen dus maar gewoon vertrekken en we zien wel. Ik heb etensvoorraad aangekocht om op alles voorbereid te zijn.
Lenin is hier nog alomtegenwoordig met standbeelden en straatnamen. Op de foto mijn vorige hotel, waar werkmannen een reclamebord aan het ophangen waren, waarin onze kameraad de weg wijst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten