woensdag 19 april 2017

Dag 8/7-8 Kabanbay-Usharal

Dit is niet normaal meer. Twee dagen in een prettig lentezonnetje, maar wat een tegenwind... Gisteren 92 en vandaag 52 km, maar ik voel mij of ik ruim het dubbele heb gefietst.
Ik verblijf in een goor hotel, en nadat ik betaald en mij geïnstalleerd heb zie ik aan de overkant een ander, dat er veel beter uit ziet. Stom.
Nu volgen 220 km zonder dorp. Ik heb me deze ochtend bevoorraad om een paar dagen te overbruggen. Ik hoop genoeg water te hebben. Op de kaart staan ongeveer halfweg een paar plaatsnamen, maar ik weet ondertussen dat dat niet meer dan groepjes huizen zijn. Hopelijk luwt de wind een beetje, want nu zou ik mijn tent gewoon niet kunnen opzetten. Maar wie weet vind ik wel onderdak in een van die huizen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten