donderdag 13 april 2017

Dag 8/2 Sary-Ozek

Weersverwachtingen worden spijtig genoeg soms bewaarheid. Vandaag veel regen, alleen na de middag wat opklaringen, gelukkig net toen ik een mooie bergketen over moest. Ik was net op tijd in een eenvoudig hotel. Geen kampeerweer, en dat hotel was dan ook de reden dat ik ook vandaag meer kilometers deed dan misschien goed is deze eerste dagen.
De hele dag op een brede viervaksbaan gereden, waar gelukkig bijna geen verkeer over kwam. Onderweg slechts één dorpje gepasseerd (waar ik in een stolovaia, zeg maar kantine, lekkere borsjt en kleffe spaghetti at), voor de rest licht golvende steppe zover het oog reikte. Af en toe een kudde schapen of paarden, begeleid door herders te paard.

1 opmerking:

  1. Beste

    Mijn vrouw, dochter (3) en ikzelf plannen deze zomer een trip met de wagen door het zuidoosten van Kazachstan. Daarbij zoeken we nog een plaats om te overnachten in Sary-Ozek. Online vinden we daar heel weinig over terug, behalve de vaststelling dat er effectief hotels zouden zijn in het stadje. Maar dus verder geen concrete namen of adressen. Kan jij ons helpen?

    Bedankt!

    groet,

    Benjamin

    BeantwoordenVerwijderen