zaterdag 15 oktober 2016

Dag 7/48 Kara-Kul

Zware dag... Slechts 50 km gefietst, maar wat een tegenwind! En meer dan 1000 hoogtemeters, de hele tijd op en af naast een smal stuwmeer, inclusief een paar tunnels. Het landschap deed mij sterk denken aan het Koman-meer in Albanië, met dat verschil dat Luk en ik toen op het water voeren.
Op een bepaald ogenblik werd ik tijdens het klimmen door de tegenwind letterlijk omver geblazen, met fiets en al. Gelukkig was er bijna geen verkeer.
Eigenlijk was mijn plan nog 40 km verder te geraken, maar reeds tijdens de voorbije nacht, toen de Noordoostenwind begon op te komen en ik van het flapperen van de tent niet goed kon slapen, had ik door dat dat niet zou lukken.
Nu verblijf ik in een hotelletje in het mooie dorp Kara-Kul.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten