zaterdag 3 oktober 2015

Dag 5/37 Vardzia

Rustige dag, weinig kilometers. Ik dacht van mijn baan af te wijken om 16 km heen en weer terug te rijden naar de rotswoningen in Vardzia, en daarna door te rijden naar Ninotsminda. Toen ik over een prachtig weggetje in Vardzia aankwam bleek er een heel leuk en goedkoop hotel te zijn dat in een bijzonder mooie omgeving ligt. Omdat ik toch ruim de tijd heb om Tbilisi te bereiken besliste ik maar snel om daar te blijven overnachten.
De rotswoningen vielen mij na wat ik in Cappadocie zag een beetje tegen.

Een bijzonder prettige namiddag doorgebracht met Jana, een jong meisje uit Münster, dat al twee maanden onderweg is in Kyrgistan, Kazachstan, Rusland en Georgië. Samen een wandeling gemaakt bergop en teruggekeerd bovenop een hooiwagen. 

2 opmerkingen:

  1. Hola Andoni. Qué tal? soy Dani, de Talavera de la Reina. La verdad es que me está encantado tu viaje y eso que la traducción automática de google deja mucho que desear. Es un viaje que alguna vez me gustaría hacer. Un abrazo y salud

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hola Dani que sorpresa! Ya son dos anos que estuve contigo en ruta para Marruecos. Pues como ves en este tiempo he atravesado muchos paises, he pasado por tantos paisajes maravillosos pero sobre todo he encontrado tanta gente inolvidable. Y todavia no he terminado! La proxima primavera atravesare Georgia, Armenia y Iran.
      Ya lo sabes, si algun dia te da la gana de venir a Belgica te acogeremos con mucho gusto! Un fuerte abrazo
      Andoni

      Verwijderen