dinsdag 29 april 2014

Dag 2/1, 2 & 3 - Marrakech - Ouirgane - Tizi 'n Test - Marrakech

Dag 1 en 2 waren prachtig. Fantastisch weer, spectaculaire rit naar de Atlas.

De eerste overnachting was in Ouirgane, een 60 km Z van marrakech. De tweede in een herberg boven op de Tizi 'n Test, een col van 2092 m. Onvoorstelbaar mooi, foto's volgen nog...

Deze ochtend bij de afdaling voor de eerste keer brute pech. Na een 20 km mijn eerste platte band. Reserveband opgelegd, die enkele km verder ook begaf.

Dus een beetje beter gekeken en vastgesteld dat er een scheurtje zit in de buitenband, en wat erger is: er zitten wat fijne scheurtjes in de velg. Verder rijden had geen zin. Na een uurtje stappen had ik geluk. Uit de tegengestelde richting kwam een bus naar boven getuft die onderweg was naar Marrakech. En daar zit ik nu. Morgen op zoek naar een fietshandel die mij kan helpen. Lijkt me niet evident. Als het niet lukt moeten de plannen serieus gewijzigd worden...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten